לעבוד בשירותי הרפואה
וליהנות מקריירה יציבה
עם סיפוק והנאה

ש.ל.ה שירותי רפואה

חברת ש.ל.ה, המציינת 20 שנים להיווסדה, הוקמה בשנת 1995 כחברת בת של שירותי בריאות כללית, במטרה להנגיש למבוטחי הכללית ולקוחות השב"ן (שירותי בריאות נוספים), שירותים מקצועיים בתחומי רפואת השיניים, האסתטיקה והרפואה המשלימה. הרשת, הנחשבת למובילה בישראל במדדי השירות ואיכות הטיפול הרפואי, מפעילה כ- 170 מרפאות בפרישה ארצית ומשרתת למעלה ממיליון לקוחות בשנה בשלושת המותגים:
כללית סמייל-
רשת מרפאות השיניים הגדולה והמובילה בישראל.
כללית רפואה משלימה- רשת מרפאות לרפואה המשלימה לטיפול טבעי ומשלים למגוון בעיות בריאותיות בפיקוח רפואי.
כללית אסתטיקה- רשת מרפאות לרפואה אסתטית המתמחה בשלושה תחומים ניתוחים פלסטים טיפולים והסרות שיער.

14.06.15 | 17:39

ש.ל.ה חרטה על דגלה את ערכי המקצועיות ואיכות השירות, תחת החזון:
"ש.ל.ה תהיה החברה המובילה בישראל בתחום רפואת השיניים והשירותים הרפואיים המשלימים, תתמקד בצרכי הכללית, מבוטחיה ולקוחות כללית מושלם ותחתור לשיפור מתמיד בתוצאותיה העסקיות".

החזון וערכי הדגל מתווים את מכלול הפעילויות של ש.ל.ה תחת העקרונות המנחים:

איכות רפואית – התמקדות בהענקת טיפולים מקצועיים ואיכותיים על ידי מיטב הרופאים והמטפלים ביניהם מומחים מתחומים שונים, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לאחר שנבדקו ובטיחותם מובטחת.
כל מותגי ש.ל.ה פועלים תחת פיקוח, בקרה ותווי תקן מחמירים בתחומים שונים מטעם משרד הבריאות. כמו כן  על מנת להבטיח את איכות השירות הרפואית והמנהלית, מפעילה מחלקת פיקוח ובקרה שמנטרת באופן שוטף את פעילות המרפאות, את תקינות החומרים והציוד בהם נעשה שימוש ואת יישום הנהלים לשמירה על חסיון הלקוחות.

נגישות  ואיכות השירות – תכנון רשת המרפאות בפרישה ארצית מיטבית המאפשרת להעניק שירות נוח "ליד הבית". מרפאות ש.ל.ה פרוסות מקריית שמונה ועד אילת ותוכנית הבנוי מכילה כל העת התרחבות של מרפאות קיימות, פתיחת מרפאות חדשות במטרה להנגיש את השירותים ככל שניתן.
נוסף למיקום המרפאה, מקפידה ש.ל.ה גם על התכנון והנראות במטרה להעמיד לשירות לקוחותיה מרפאות מרווחות, מעוצבות ונוחות שמעניקות חווית שהות נעימה ככל האפשר.

עם כל זאת, דואגת ש.ל.ה לשמור על רמת מחירים הוגנת ונוחה, על מנת לאפשר טיפול לכל בני המשפחה, ללקוחות כללית מושלם וכללית פלטינום הנחות מיוחדות.

השקעה בהון האנושי – המשאב האנושי מהווה את הנכס החשוב ביותר של ש.ל.ה, והיא משקיעה בתהליכי הדרכה ענפים אשר מאפשרים לחדד מיומנויות, ולהעשיר את הידע בכל התחומים.

קדמה וטכנולוגיה – בש.ל.ה נעשה שימוש בטכנולוגיות חדשות ומתקדמות, לקוחות החברה נהנים משירותים טכנולוגיים ודיגיטליים הכוללים בין היתר ניהול תורים ותיקי לקוחות ממוחשבים, ייעוץ אונליין בשיחת וידאו עם רופאים מקצועיים ועוד. עם הפנים לעתיד שוקדים בחברה על פיתוח טכנולוגיות נוספות כגון: העברת צילומי רנטגן ממוחשבים ישירות למחשבו של הרופא המטפל ולתיקו של המטופל.

כיום מעניקה ש.ל.ה ללקוחותיה מהפיכה טכנולוגית ודיגיטלית מושלמת הכוללת בין היתר ניהול תורים ותיקי לקוחות ממוחשבים, ייעוץ אונליין בשיחת וידאו עם הרופאים המקצועיים שלה (להוסיף משהו של סמייל) ועוד. (עם הפנים לעתיד שוקדת על פיתוח טכנולוגיות חדשות וכו' כמו לדוג' שתתאפשר העברת צילומי רנטגן ממוחשבים ישירות למחשבו של הרופא המטפל ולתיקו של המטופל).